Eki - PRELOADER

Trenutno nema dodanih notifikacija

Podnesi zahtjev ČPP Chat Lokacije

Pritužbe i žalbe

Pritužbe i žalbe

Klijentima, jemcima i drugim omogućili smo da upute žalbu na rad određenih uposlenika ili na rad određene filijale. Ukoliko smatrate da se MKF EKI ne pridržava odredbi zakona, podzakonskih propisa, zaključenog ugovora, objavljenih općih uslova poslovanja ili dobrih poslovnih običaja molimo vas da nas o tome obavijestite kako bismo preduzeli korektivne mjere i poboljšali uslugu za vas.

Prigovor nam možete uputiti na sljedeći način:

  • Popunjavanjem online obrasca
  • Slanjem prigovora u pismenoj formi na adresu podružnice MKF EKI
  • Upućivanjem prigovora u najbližoj podružnici EKI ili njenoj poslovnoj jedinici – podnošenjem prigovora lično šefu podružnice, šefu službe za naplatu ili koordinatoru za žalbe
  • Putem telefona pozivom u nadležnu podružnicu, pri čemu treba tražiti šefa podružnice

Molimo vas da nam pružite sljedeće informacije:

  • Kontakt podatke, uključujući ime, adresu, broj fiksnog i mobilnog telefona i ako je moguće e-mail adresu, kako bismo se uvjerili da odgovor šaljemo na pravu adresu;
  • Podatke o kreditu, jasan opis predmeta prigovora, odnosno da opišete razlog vašeg nezadovoljstva/vrijeme i mjesto nastanka, dokaze na kojima se zasniva prigovor;
  • Vaše mišljenje i prijedlog šta bismo trebali preduzeti, da problem bude riješen.

Vaš prigovor ćemo razmotriti bez odlaganja. Trudićemo se da, ako je moguće, odgovorimo u roku. Međutim, brz odgovor nije lako dati ako prigovor zahtijeva dalju istragu. U tom slučaju ćemo procijeniti vrijeme koje nam je potrebno da razmotrimo prigovor i o tome vas obavijestiti u roku od dva dana. Konačan odgovor ćete dobiti u roku od 30 dana od dana prijema prigovora i/ili pritužbe.

Naš cilj je da prigovor riješimo u vašu korist što prije je moguće. Nakon prijema odgovora, u obavezi ste da nas u roku od 30 dana obavijestite pismenim putem, da li prihvatate ovaj odgovor. Ukoliko isti ne prihvatate ili ukoliko ste nezadovoljni odgovorom, možete se uvijek pismeno obratiti Ombudsmenu pri Agenciji za bankarstvo Federacije BiH na adresi Koševo broj 3, 71000 Sarajevo ili Ombudsmenu za bankarski sistem, pri Agenciji za bankarstvo RS, Vase Pelagića 11a, 78000 Banjaluka, ovisno o entitetu filijale kreditora, u kojem možete da navedete razloge prigovora sa validnom dokumentacijom, u roku od 15 dana od dana prijema odgovora odnosno isticanja roka za dostavljanje vašeg odgovora ovoj MKF.

Prigovor MKF EKI se podnosi na adresu:

  • EKI Banja Luka
    Nikole Pašića 25a
    Tel: 051 234 170 | Fax: 051 234 180
  • EKI Bihać
    Kasima Ćehajića 71
    Tel: 037 318 460 | Fax:037 318 461
  • EKI Bijeljina
    Dušana Baranina 3 b
    Tel: 055 292 240 | Fax: 055 292 250
  • EKI Brčko
    Bulevar mira 10
    Tel: 049 235 650 | Fax: 049 235 660
  • EKI Bugojno
    Sultan Ahmedova bb
    Tel: 030 252 346 | Fax: 030 252 346
  • EKI Doboj
    Celjska 41
    Tel: 053 201 400 | Fax: 053 201 408
  • EKI Istočno Novo Sarajevo
    Akademika Boriše Starovića br. 12.
    Tel: 057 344 833 
  • EKI Gradačac
    Hadžiefendina bb
    Tel: 035 822 670 | Fax: 035 822 680
  • EKI Modriča
    Gavrila Principa 17
    Tel: 053 821 710 | Fax: 053 821 717
  • EKI Mostar
    Rudanova 2
    Tel: 036 355 580 | Fax: 036 355 591
  • EKI Prijedor
    Vožda Karađorđa 14
    Tel: 052 240 600 | Fax: 052 243 571
  • EKI Sarajevo
    Generala Mehmeda Alagića 9
    Tel: 033 754 370 | Fax:033 754 379
  • EKI Trebinje
    Vuka Karadzića 26
    Tel: 059 225 962 | Fax: 059 225 968
  • EKI Tuzla
    Mehmedalije Maka Dizdara 29
    Tel: 035 300 460 | Fax: 035 300 470
  • EKI Zenica
    Adolfa Goldbergera 9
    Tel: 032 449 370 | Fax: 032 449 378
  • EKI Živinice
    Meše Selimovića bb
    Tel: 035 743 270 | Fax: 035 743 278
  • EKI Visoko
    Čaršijska 11
    Tel: 032 731 950 

Copyright © 2024 Developed by Leftor