Eki - PRELOADER

Trenutno nema dodanih notifikacija

Podnesi zahtjev ČPP Chat Lokacije

30.04.2025

OBAVJEŠTENJE O POSEBNIM MJERAMA KOJE MKF EKI SARAJEVO PRIMJENJUJE U VANREDNIM OKOLNOSTIMA – POPLAVE IZ MARTA/APRILA 2025. GODINE

Ovo obavještenje se odnosi na klijente MKF EKI, fizička ili pravna lica čija je kreditna sposobnost pogoršana, odnosno čiji su izvori za otplatu obaveza smanjeni i time onemogućeno ili će biti onemogućeno izmirivanje obaveza prema MKF EKI, ukoliko je to posljedica negativnog utjecaja vanredne okolnosti, odnosno poplava iz marta/aprila 2025. godine.

Provođenje privremenih mjera i olakšica će biti urađeno reprogramiranjem ugroženih kredita. Klijent u trenutku odobrenja mjere ne smije biti u kašnjenju većem od 30 dana.

Klijentima će se nuditi reprogram prema sljedećem redoslijedu:

  1. Redovni/klasični reprogram koji podrazumijeva produženje roka otplate kredita sa manjim anuitetom koji uključuje glavnicu i kamatu u skladu sa smanjenim izvorima otplate kredita
  2. Reprogram sa grejs periodom maksimalno do 12 mjeseci u kojem će klijent u grejs periodu imati mjesečna dospjeća redovne kamate

Za oba navedena oblika reprogramiranja neće se naplaćivati troškovi obrade kredita niti dodatne naknade za izvršene usluge, a maksimalan rok grejs perioda je 12 mjeseci.

Bez obzira na postavljene maksimalne rokove grejs perioda, svakom pojedinačnom klijentu pristupat će se individualno i odobravati uslovi kredita koji su najpovoljniji za klijenta i najprihvatljiviji za MKF EKI.

Odobrena mjera ne može imati veću efektivnu kamatnu stopu u odnosu na definirani važeći ugovor niti će MKF EKI naplaćivati dodatne naknade za izvršene usluge, odnosno naknade povezane sa modifikacijom izloženosti.

Klijenti koji su pogođeni vanrednim okolnostima mogu podnijeti zahtjev za odobravanje posebnih mjera iz ovog člana najkasnije do 23.06.2025. godine, uz prilaganje dokaza da su isti direktno ili indirektno pogođeni negativnim posljedicama vanrednih okolnosti.

Uposlenici MKF EKI će u sklopu aktivnosti obrade zahtjeva klijenata koji su identifikovani kao klijenti koji su ugroženi ili potencijalno ugroženi prilagoditi postupanje u skladu sa situacijom na terenu uvažavajući vanredne okolnosti na područjima zahvaćenim poplavom.

Postupak ponude za odobrenje neke od mjera za olakšavanje otplate kredita, može biti iniciran zahtjevom od strane klijenta ili ponudom od strane MKF EKI.

Prije odobrenja neke od mjera za olakšavanje otplate kredita, MKF EKI će klijenta upoznati sa mogućnostima korištenja istih, svim uslovima i efektima mjera (ponuda), a klijent je dužan izjasniti se o ponudi i dostaviti prihvat ponude ako istu prihvata.

Kreditni službenik MKF EKI će uputiti klijenta kako, kada i gdje da dostavi pisani Prihvat ponude na dostavljenom obrascu, nakon čega će biti izvršena realizacija odobrene mjere.

Prihvatanje ponude smatrat će se izjavom volje klijenta za zaključenje novih uslova finansiranja, koja u vanrednim okolnostima izazvanim poplavama u martu/aprilu 2025. godine može privremeno, do sticanja uslova za pribavljanje originalnog dokumenta prihvata ponude, biti prihvaćena u elektronskoj formi.

Uslovi iz ovog obavještenja stupaju na snagu danom objavljivanja, a ostaju na snazi do opoziva istog.

Više informacija možete dobiti u najbližoj EKI poslovnici. Kontakt podatke svih poslovnica možete pronaći na stranici: MKF EKI - poslovnice

Copyright © 2025 Developed by Leftor